wyszukiwanie zaawansowane
» reklamacje i zwroty

reklamacje i zwroty

ZWROTY
 
Otrzymałeś paczkę, obejrzałeś zamówione rzeczy i chciałbys coś zmienić?
Masz kilka możliwości:
 
1.Wymiana- masz na nią 14 dni
Nie odpowiada Ci kolor lub faktura zamówionej rzeczy? A może nie pasuje ona do Twojego wnętrza? Nic nie szkodzi. Możesz wymienić każdy zamówiony u nas towar na inny.
 
Wystarczy,że odeślesz go wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą), na nasz adres:
CzerwonaLampa.pl, ul. Czarna 3, 43-100 Tychy z dopiskiem : „zwrot” lub „reklamacja”.
 
Do produktu dołącz dokument z informacją o wymianie. Niezbędny formularz znajduje się na ostatniej stronie tego dokumentu lub na CzerwonaLampa.pl
 
Pamietaj o bezpiecznym zapakowaniu towaru lub odesłaniu go w oryginalnym opakowaniu.
 
Towar wraz z dowodem zakupu i odpowiednim formularzem musisz wysłać do nas w terminie 14 dni od momentu otrzymania paczki.
 
Na rozpatrzenie twojej wymiany mamy 10 dni roboczych.
 
2.Zwrot- masz na niego 14 dni
Zakupiony towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.
 
Żeby to zrobić, wystarczy,że wyślesz do nas towar oraz załączone oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni od otrzymania paczki. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego wzoru oświadczenia, wystarczy,że wyślesz nam swoje jednoznaczne oświadczenie w innej formie.
 
Najlepiej gdybyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem i dowodem zakupu, wysłał nam na adres: CzerwonaLampa.pl, ul. Czarna 3, 43-100 Tychy. Mozesz również odesłać nam towar, a oświadczenie przesłać mailowo na adres: czerwonalampa@op.pl
 
Po otrzymaniu Twojego odstąpienia od umowy w formie elektronicznej, prześlemy Ci potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną)
 
Na rozpatrzenie Twojego zwrotu mamy 10 dni roboczych.
 
 
Koszty wymiany i zwrotu
Po zwrocie i wymianie towaru, zwrócimy Ci koszt samego towaru, pozostałe koszty transportu pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy.
 
Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłeś się na inne rozwiązanie.
 
Jednym ze sposobów w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14 dni od dnia otrzymania odpowiedniego formularza.
 
Pamietaj, mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, co stanie się wcześniej.
 
Ważne!
 
Produkty, które zwracasz nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą być odesłane z dokumentem zakupu (paragon, a w przypadku faktur Vat wystarczy kopia dokumentu), który otrzymałeś wraz z przesyłką.
 
Pamiętaj, aby odesłać nam rzeczy dobrze i bezpiecznie opakowane, aby nie uległy one uszkodzeniu w transporcie.
 
Pamietaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

 
 
3.Reklamacja
Każdy sprzedawany przez nas produkt można zareklamować w terminie 24 miesięcy od daty przekazania towaru.reklamacja dotyczy wad fabrycznych.
 
Zgłoszenie reklamacyjne, możesz pobrać pod adresem czerwonalampa.pl. Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon).
 
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru.
 
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji jest to, abyś przesłał go w dobrym stanie.
 
Koszty reklamacji: w momencie, w którym twoja reklamacja okaże się zasadna, pokryjemy koszt odesłania Ci z powrotem naprawionego lub nowego towaru. Pozostałe koszty leża po twojej stronie (koszt przesłania towaru na reklamację, odesłania towaru, gdy reklamacja okaże się niezasadna). Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
 
 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.